7 FORM

Завдання для цього тижня(12.05 - 17.05)

Proofreading Classes Chicago - Learn to Proofread | A Great Second ...

Ви виконуєте завдання у своїх тоненьких зошитах и прикріплюєте до завдання Writing на платформі GoogleClassroom

I.         Match the words to make the word combinations: 
To catch                                  in bed
To buy medicine                     throat
A sore                                     at the chemist’s
To prescribe                            an appointment
To make                                  a cold
To stay                                    the medicine

II.       Open the brackets using Past Perfect or Past Simple 
1.  Bill _______ (to take) the medicine by the time the doctor _____(come).
2.  After the children _______(do) their homework, they ________ (to go out) to play.
3.  Mary _______ (to stay) in bed for a week before she ________ (to go) to school.

III.   Translate into English :
1.    Лікар оглянув пацієнта та виписав ліки.
2.    Було важко заставити Саллі прийняти ліки.
3.    Джейн прасує вже з 9 години ранку.
4.    Візьміть яйця, розбийте їх у глибокій мисці та збовтайте їх (with) виделкою.

IV.           Answer the question .
1.    What should you do to be healthy?

2.    How do you help your mum about the house?








Завдання для цього тижня (04.05-08.05)

интеллект png 7 » PNG Image

Прочитайте текст та у тоненьких зошитах виконайте завдання до нього.

My New School Is Fantastic

Rita Nelson is fourteen, and she has changed her school because her parents moved to another town this summer.
“Let me tell you about my new school. I’m having a great time. All pupils are very friendly, but it’s very different from my old school. I can tell you! First of all school starts at 8.00 here, a whole, hour before it did in that school. This morning I forgot about it and got to school ten minutes late, so the teacher put a note into my record-book. I was really angry!
There are a lot of other differences in this school, of course. We have seven lessons almost here every day. What else? The school day is different, too. In my former school we finished school at 3.00, and then most pupils went home. Here we finish lessons at 3.30, and then most pupils go to sports practice. Well, they love sports here.
I joined gymnastics and football clubs here. A lot of girls play football in this school. I had my first practice yesterday, and I feel tired today.
Another important thing here is learning to do practical things. Their metal and wood shops are like small factories, and we are taught to drive as well. It’s fantastic. I had my first lesson in a driving tractor yesterday.”
Завдання до тексту.
Exercise 1. Choose the right answer.
Rita Nelson is _______
a) 13 b) 14 c) 15
Lessons in rita’s previous started at school
a) 7 o’clock b) 8 o’clock c) 9 o’clock
Rita has _______ lessons every day.
a) 5 b) 6 c) 7
Rita’s lessons are over at
a) 3. 00 b) 3.30 c) 4.00
After lessons most pupils go
a) to sports practice b) home c) for a walk
Exercise 2. Name the things in rita’s new school that are different from her previous school.
  • Number of pupils in rita’s class.
  • Time when the lessons begin
  • Time when the end lessons
  • Number of subjects in the curriculum (розклад)
  • Number of lessons every day

  • Exercise 3. True or false?
  • Rita doesn’t like her new school.
  • Today Rita came to school in time.
  • Student don’t love sports in the new school.
  • Many girls play football in the new school.
  • Rita likes to drive a tract
  • Фото виконаних завдань додаєте до своєї роботи у GoogleClassroom  до завдання Reading Test.


    Чекаю на ваші успішно виконані роботи!







    Доброго дня!!!

    Сьогодні ми з вами відправимося у заочнуподорож та згадаємо минулі часи у англійській граматиці! Поїхали!
    MADAME TUSSAUD'S WAX MUSEUM | Connected to MBK and Bangkok BTS ...

    В.1 с. 162. Прослухайте файл та знайдіть на мапі місця, про які йдеться у розповіді.

    В. 3 с. 163. Прослухайте файл та визначтеся з послідовністю перерахованих у підручнику місць, у зошитах розташуйте їх у тій послідовності, в якій вони зазначаються у діалозі.


    В. 4 с. 164. Прослухайте файл ще раз та у тоненьких зошитах запишіть речення, доповнюючи їх.

    Ми прослухали діалог про Музей Мадам Тюссо. Пропоную вам для інформації переглянути ролик про цей музей воскових фігур.
    Перейдемо на с. 165. Пропоную вам пригадати як утворюються та коли використовуються форми минулого часу в англійській мові. Давайте переглянемо ролик.


    Після цього ми виконаємо в. 2,3,4 на с. 165-166 у тоненьких зошитах.
    Коли ви виконаєте ці вправи,  на платформі GOOGLE CLASSROOM До завдання "с. 163-166" додайте фото виконаних завдань. Підпишіть роботу.

    Успіхів та наснаги!
















    Доброго дня!

    Собор Святого Павла. Лондон | Albion | Яндекс Дзен
     Я чекаю на ваші творчі проектні роботи до завтра, сподіваюсь, що всі встигнуть!

    Сьогодні ми з вами продовжуємо говорити про популярні місця у різних містах та країнах, які вже встигли стати символами тієї чи іншої країни.

    Для початку, давайте відкримо підручники на сторінці 156 та внесемо нові слова до наших словничків.
    Після цього с.155 в. 1. Прослухайте та прочитайте текст.
    Після цього пропоную вам виконати в.2 с. 157 у ваших тоненьких зошитах.
    Також давайте прочитаємо в.3 b) та виконаємо в.4, 5 у тоненьких зошитах.

    Свої виконані письмові завдання ви зкидаєте мені на платформі  GOOGLE CLASSROOM у завданні  "London. Kyiv" додайте фото виконаних робіт ЦЬОГО уроку та фото словника зі словами цього уроку.

    Успіхів вам!!!




























    Доброго дня!

     Пропоную сьогоднішній урок розпочати зі с. 149 та записати слова до ваших словничків.

    Також давайте виконаємо в.2 с.149 у тоненьких робочих зошитах. У цій вправі нас потрібно вставити слова з віконечка у пропуски в тексті згідно змісту.
    Матрица (фильм) — Википедия
    Після цього рекомендую вам прочитати текст на с.152. У цьому тексті ми прочитаємо про фільм "Матриця".
    А який ваш улюблений фільм???
    Пропоную вам виконати творче завдання про ваш улюблений фільм. В рамках цього проекту ви можете написати коротку доповідь, звісно англійською, а можете виконати проект у формі постеру (можно використовувати комп'ютер для створення постеру або презентації, а можно зробити самостійно та відсправити мені на вайбер 0666686043) або, якщо у вас є інші ідеї можете створювати інші творчі форми, але умова тільки одна - ваша робота пов`язана з вашим улюбленим фільмом та виконана на англійській мові.

    Бажаю вам успіхів та чекаю на ваші творчі роботи!











    Доброго дня!

    На цьому уроці ми починаємо працювати з новою темою Leisure Time (час дозвілля).
    Для початку ми внесемо до своїх словничків слова на с. 139,

    Переходимо на с. 141 в. 3. Послухайте як діти розповідають про улюблені фільми та визначтеся, які фільми  подобаються дітям.

    У в.4 с. 141 нам потрібно прослухати ще раз та заповнити пропуски у реченнях. Цю вправу рекомендовано виконати у тоненьких зошитах.
    Слова на с. 142 потрібно внести до своїх словничків.
    Переходимо до в. 6 с. 142. У цій вправі ми прослухаємо файл то поставимо речення із вправи у правильному порядку.


    C. 143-144 рекомендовано прочитати та виписати слова на с. 145 у словнички.

    Переходимо на с.146. 
    На цих сторінках ми ознайомимося з Reflexive Pronouns (Зворотні займенники)
    Пропоную вам переглянути таблицю та відео. Табличку бажано внести в наші зошити для правил.

    Займенники в англійській мові, групи займенників в таблицях


    В. 1 на с. 146 та в. 2 на с.147 рекомендовано записати до ваших тоненьких зошитів.
    На платформі GOOGLE CLASSROOM потрібно виконати тест. На виконання тесту ви маєте тиждень.

    Успіхів у навчанні!

    Bye Gif Clipart










    Доброго дня!

    Сьогодні ми з вамизавершуємо тему `A sound mind in a sound body` (В здоровому тілі здоровий дух).

    Для початку пропоную вам відкрити підручники на с. 124 та виконати в.1 у своїх тоненьких зошитах та в.2 на с. 125. В цих вправах нам потрібно заповнити пропуски у тексті словами, які запропоновані у віконці.

    Тепер перегорнемо сторінку та перейдемо до в. 4 а) на с. 126. Нам потрібно прослухати текст та з`ясувати, що колись сталося з Майклом.

    Для того, щоб краще зрозуміти попередній текст прослухайте, будь ласка, слова з с.127 та внесіть їх до своїх словничків




    Наступний діалог пропоную вам прочитати самостійно та визначитися, що для Кейт було найскладнішим у її ситуації.

    На сторінках 128-129 можете виконати тест-опитування та побачити наскільки ви спортивні.

    Потім виконайте в. 9 на с.130. Для цього відкрийте зошити для правил та пригадайте правило утворення Past Perfect Tense. Будь ласка, зверніть увагу, що before - до,  after - після. Не заплутайтесь з порядком дій у реченні.

    Перегорнувши сторінки ми опиняємось на сторінках READING 4 FUN!
    Перед тим, як ми перейдемо безпосередньо до читання тексту, давайте ознайомимося зі словами на с. 133 та внесемо їх у наші словнички.



    Тепер давайте разом прочитаємо та прослухаємо текст дуже уважно і, можливо, не один раз, щоб бути взмозі  виконати завдання до цього тексту на платформі Google Classroom (посилання є активним). На виконання тесту у вас є тиждень, незалежно від того, коли з`явиться новий урок.




    До нових зустрічей!!!

    Cute Bye GIFs | Tenor













    УРОК! УРОК! УРОК!

    УРОК НА ЗАКРІПЛЕННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.

    Результат пошуку зображень за запитом GRAMMAR

    На попередніх уроках ми з вами розбирала Pastperfect Tense. Давайте пригадаємо, коли вживаєтьсяцей час, як утворюється та які слова вказують на нього. Починаємо!

    Пропоную вашій увазі відео з поясненням.

    Сподіваюся, що пригадали. Також ви можете пригадати правило, зазирнувши на с.115, 205  у ваших підручниках. 

    Пропоную вам виконати вправу. Заповніть пропуски. (Рекомендовано записати у тоннеький зошит)

    Результат пошуку зображень за запитом упражнение зфіе perfect
    Тепер давайте подивимось у підручники на с.121 в.1. Потрібно усно скласти діалог до запропонованих виразів (усно).

    Перейдемо до в.2. Усно складіть заперечення до представлених тверджень.

    А зараз подивимось на в.3 на с. 122. Ми бачимо дві колонки, з яких нам треба утворити частини речення у Past Perfect.  (first  - спочатку, then - потім). Вправу рекомендовано записати до тоненького зошита.

    Пригадайте!!!!! Граматику Past Perfect ми ставимо тілько до дії, що відбулася раніше іншої у минулому, наступна дія пишеться у Past Simple.


    Зверніть увагу на табличку REMEMBER! на с. 123. 

    Offering Help  - пропозиція допомоги

    Результат пошуку зображень за запитом offering help

    На завершення рекомендую вам прочитати віконце Do You Know на с. 124.

    До наступного уроку!!!

    Результат пошуку зображень за запитом bye картинка gif



    Немає коментарів:

    Дописати коментар