Добрый день!
На этой неделе я жду сдачи всех долгов по контрольным работам и домашним заданиям! А для тех, кто уже все выполнил, предлагаю к просмотру мультфильм на английском языке!
Задание с 12.05.2020-17.05.2020
Задание выполняем в
рабочей тетради:
We
____________in a café last week.
Bob
____________in the swimming pool.
Taras
and Tom ________ in the bedroom.
2. Make
up questions. Составьте
вопросительные предложения, меняя слова местами
1. Tina/
yesterday/ at the zoo/ Was?
__________________________________________________________
2. go/ last
weekend/ you/ Did/ to school?
__________________________________________________________
3. she/ help/ Did/ yesterday/ her mother?
__________________________________________________________
3. Make up negative sentences. Составьте отрицательные предложения:
1. They cooked dinner yesterday.
__________________________________________________________
2. He was at school last Monday.
__________________________________________________________
3. We saw a big dog in the park.
Ответы жду на Вайбер!
Задание с 04.05-08.05.2020
Прочитайте внимательно
текст и выполните задания к нему:
At the
Zoo
My little brother and I like to go to the
Zoo with Granny. At the Zoo we can see many animals: monkeys and elephants,
tigers and giraffes, white bears and brown bears and many other animals. We can
see many birds too. They are green and blue, black and white. We can see big
birds and little birds. I like to watch the monkeys. They are so funny. They
can run and jump very well. They like to play. My brother likes to watch white
bears. They are big animals. They can swim very well. We like the Zoo very
much.
1. Where do the
children like to go?
А. to
the Zoo
В. to
the Park
С. to
the garden
2. What animals can
they see there?
А. crocodiles and
elephants, tigers and bears
В. monkeys
and elephants, tigers, giraffes and bears
С. turtles, tigers
and giraffes
3. What colour are the
birds?
А. grey
and orange, black and white
В. pink and
blue, grey and white
С. green
and blue, black and white
4. Are
the monkeys funny?
А. Yes,
they are.
В. No,
they are not.
С. Yes,
we are.
2. Прочитай
предложения, напиши,если оно соответствует содержанию «Yes», а если нет «No»
1. My little brother and I like to go to the Zoo with Granny.
2. I do not like to watch the monkeys.
3. We can see big birds and little birds.
4. We like the Zoo very much.
Выполненные задания отправляйте мне на вайбер 0666686043.
Жду Ваших успешно выполненных работ.
Доброго дня!
Ми нещодавно відсвяткували Великдень, тому сьогодні пропоную поговорити саме про це свято!
В.1 с. 118. Прослухайте файл та повторіть за диктором. Слова рекомендовано внести до своїх словничків.
В.2 с. 118. Прослухайте та прочитайте
В.3 с. 119. До тоненьких зошитів випишіть ті речення, які є правдивими.
В. 6 с. 120. У тоненьких зошитах розсортуйте слова на 4 стовпчики.
В. 7 с. 120. У тоненьких зошитах перепишіть лист, довонюючи його словами з в.6 с.120.
В.8 с. 120. Прослухайте вірш.
У друкованих зошитах рекомендовано виконати с. 72-73.
Ваші виконані завдання додаємо на платформу Google Classroom до завдання Easter (додаємо фото виконаних вправ у тоненьких зошитах, у друкованому зошиті та фото виписаних нових слів до словничка)
Успіхів вам та наснаги!
Доброго дня!
У підручниках с 108 в 1.
Нам потрібно прочитати та внести до словничків нові слова
Після цього пропоную вам прочитати в.3 на с. 109.
С.109 в.4 прослухайте та прочитайте віршик про погоду у різних країнах.
Переходимо на наступну сторіночку на 110.
У першій вправі ми бачимо пори року та місяці, які до них відносятья. Давайте прослухаємо та прочитаємо.
В.2 с. 110 на треба прочитати та прослухати діалог вчителя та Білла про улюблену пору року.
В.3 с.111 давайте прослухаємо та прочитаємо слова, які після прослуховування випишемо у свої словнички та запам`ятаємо.
С.113 в. 3. Давайте запишемо в зошити цю вправу, вставляючи слова пропуски.
В.5 с. 113. Давайте прочитаємо та прослухаємо віршик.
У ваших друкованих робочих зошитах рекомендовано виконати с.63-67.
Успіхів у навчанні!
Доброго дня!
На цьому тижні потрібно попрацювати з підручником та вашим робочим друкованим зошитом.
Пропоную вам переглнути та прослухати в.1 с. 101
Усно пропоную виконати в .2 с. 102 та в. 5 с.103.
Ркомендовано письмово у тоненьких зошитах виконати в.3 с. 104.
Також у друкованих зошитах давайте виконаємо с.59, 60.
Успіхів у навчанні!
Доброго дня!
Сьогодні ми продовжуємо роботу над Past Simple Tense (Минулий неозначений час) і цей урок я вам пропоную зробити повністю граматичним.
У цьому уроці ви переглянете відео (Воно досить довге, тому можете дозувати його перегляд). У цьому відео ми ще раз детально розглянемо особлвості утворення Past Simple у різних типах речень.
Після перегляду відео потрібно на платформі GOOGLE CLASSROOM виконати тест (у вас вже є код для входу, на платформі з`явиться нове тестове завдання). Я нагадую, що виконання тестів на платформі є підставою для виставлення оцінок, тому потрібно заходити на платформу під справжнім ім`ям учня (не обов`язково змінювати ім`я аакаунту, це можна зробити безпосередньо у сайті класу).
Також рекомендовано виконати с.56-58 у наших великих другованих зошитах, а також завантажити до смартфонів (у кого є можливість) безкоштовний додаток Speedy Grammar.
Успіхів у навчанні!
Темою роботи у найближчий час стане PAST SIMPLE TENSE
Для початку роздивимося ситуацію, у якій використовується цей час. Past Simple Tense перекладається, як минулий неозначений (звичайний) час. Тобто використовуємо ми його, коли говоримо про минулі події, факти. Словами маячками для цього часу є такі слова як:
yesterday - вчора
the day before yesterday - позавчора (three days, five days ago ...) ago - (три дні, п'ть днів) тому last (week, month, year, weekend …) - минулого (тижня, місяця, року, вихідного При утворенні цього часу ми додаємо закінчення -ed до дієслова. Детальніше пропоную ознайомитися на сайті за посиланням https://grammarway.com/ua/past-simple Для перегляду пропоную переглянути відео |
Також рекомендовано звернути увагу на с. 86-89 у підручниках, та виконати у маленьких зошитах в.3 с.91.
До наступного уроку
Доброго дня!
На попередньому уроці ми з вами розглянули минулий час в англійській мові.
Давайте трішки пригадаємо - а саме форми дієслова "to be" (бути) в англійській мові. Для цього я рекомендую прослухати пісню,бажано не один раз. (Хочу зробити невеличку ремарку та нагадати, що в англійській мові YOU МНОЖИНА!!!)
Тобто, коли у теперішньому часі ми використовували слова am, is, are, то у минулому часі вони перетворюються на was (для однини), were(для множини).
Тепер давайте відкриємо підручники на с. 90. У першій вправі вам потрібно прослухати та прочитати.
Тепер давайте розглянемо в.2 с.90. У цій вправі потрібно переписати листа перетворивши його з теперішнього у минулий час, але ми не будемо переписувати, а виконаємо тест на платформі Google Classroom, до якої ви зможете зайти за кодом, який я передам саме для вашого класу через класного керівника, також ви можете завантажити додаток до телефону Google Classroom. У разі, якщо у вас немає можливості зайти на платформу, можете виконати це завдання у своїх зошитах.
Давайте поглянемо на в.5 с.91 та заспіваємо пісеньку.
Тепер давайте перегорнемо сторінку на 92 та подивимося на першу вправу. Тут ми бачимо вже знайомі нам дієслова (слова, що показують дію), але з закінченням -ed. Давайте переглянемо відео та розберемося до чого це закінчення.
Трошки зрозуміло? Ми додаємо це закінчення, коли дія відбувалася у минулому. Давайте разом прочитаємо та прослухаємо слова з першої вправи.
Зараз перейдемо до в.2 .92. Ми прослухаємо діалог Ніка та Білла. Будь ласка, звертайте увагу на використання минулого часу в англійській мові. Слова, яки виявилися в уроці для вас новими рекомендую внести до вашого словничка.
До наступного тижня вам потрібно виконати тест на платформі Google Classroom (або у ваших тоненьких зошитах в.2 с. 90). Сподіваюся, що урок вам сподобався. До наступних зустрічей.
Немає коментарів:
Дописати коментар