Добрый день!
До среды (27,05) я жду сдачи всех долгов по контрольным работам и домашним заданиям. А для тех, кто уже все выполнил, я предлагаю к просмотру мультфильм на английском зыке.
Завдання 12.05 - 17.05. Виконуємо в тоненьких робочих зошитах і прикріплюємо до завдання Writing на GoogleClassroom
I. Оберіть правильну відповідь:
1) There are many rainy days in _____ .
a) winter b) autumn
2) It is hotter in ______ than in April.
a) September b) June c) December
3) You put clothes in ______ .
a) a fridge b) a box c) a wardrobe
4) London is a big _____ .
a) city b) town c) village
5) The train arrived to the station on _____ .
a) late b) time
II. Заповніть пропуски in, on, at, for, by.
1) My sister usually goes to school ____ foot.
2) My friends like travelling _____ car ____ pleasure.
3) My family usually travel _____ boat.
4) ____ Monday there will be warmer.
III. Доповніть речення правильною формою в дужках (пригадайте ступені порівнняння прикметників)
1) Britain is _____ (hot/ hotter / hottest) now than at any time
before.
2) Summer is the ______(happy / happier / happiest ) time for
schoolchildren.
3) The Dnipro is the _____ (big / bigger / biggest) river in
Ukraine.
IV. Complete the sentences:
1) In the living room there is a sofa, __________ .
2) Travelling by _____ is the fastest way of travelling.
3) You can _____ and ______ in the park.
Добрый день, дети!
Задания с 04.05-08.05.2020
Внимательно прочитайте
текст.
At the Zoo
My little brother and I like to go to the
Zoo with Granny. At the Zoo we can see many animals: monkeys and elephants,
tigers and giraffes, white bears and brown bears and many other animals. We can
see many birds too. They are green and blue, black and white. We can see big
birds and little birds. I like to watch the monkeys. They are so funny. They
can run and jump very well. They like to play. My brother likes to watch white
bears. They are big animals. They can swim very well. We like the Zoo very
much.
1. Where do the
children like to go?
А. to
the Zoo
В. to
the Park
С. to
the garden
2. What animals can
they see there?
А. crocodiles and
elephants, tigers and bears
В. monkeys
and elephants, tigers, giraffes and bears
С. turtles, tigers
and giraffes
3. What colour are the
birds?
А. grey
and orange, black and white
В. pink and
blue, grey and white
С. green
and blue, black and white
4. Are
the monkeys funny?
А. Yes,
they are.
В. No,
they are not.
С. Yes,
we are.
2. Прочитайте
предложения. Если они
соответствуют содержанию текста, пишем True,если нет False.
1. My little brother and I like to go to the Zoo with Granny.
2. I do not like to watch the monkeys.
3. We can see big birds and little birds.
4. We like the Zoo very much.
Задания прикрепляем к своей работе на GoogleClassroom к заданию Reading. Удачи вам!!!
Доброго дня!
Сьогодні ми продовжуємо надолужувати сторінки в нашому великому друкованому зошиті!
Пропоную вам виконати сторінки 105-111. У підручнику цим сторінкам зошита відповідають с.152-159.
Коли ви виконаєте ці вправи, на платформі GOOGLE CLASSROOM До завдання "зошит с.105-111" додайте фото виконаних завдань.
Успіхів та наснаги!
Доброго дня!
На цьому тижні пропоную вам попрацювати з нашим великим робочим друкованим зошитом.
Ми трохи повернемося назад по підручнику та, виконуючи вправи із зошита, повторимо пройдений матеріал щоб краще його закріпити.
Почнемо зі с. 97-98 (у зошиті). Їх ми опрацюємо згідно з підручником на с.137-138 (у підручнику)
Сторінкам у зошиті 99-104 відповідають сторінки підручника - 139-149.
Наголошую на тому що нам не потрібно знову виконувати вправи в підручнику, а лише переглянути та повторити для того, що було легше виконати вправи у друкованому зошиті.
Коли ви виконаєте ВСІ вправи, які запропоновані, на платформі GOOGLE CLASSROOM До завдання "зошит с.97-104" додайте фото виконаних завдань.
Бажаю вам наснаги та успіхів!
Доброго дня!
Сьогодні ми працюватимемо з підручником.
В.1 с. 169. Прослухайте, прочитайте та внесіть до своїх словників.
Виконайте в.3 с. 170 письмово у тоненьких зошитах.
В. 5 с. 171. Прослухайте та прочитайте!
На плтформі Google Classroom виконайте тест до даної вправи.
Успіхів у навчанні!!!
Доброго дня!
Сьогодні ми продовжуємо роботу над темою Travelling.
Давайте в підручнику розглянемо в.1 с. 160 прослухаємо, перекладемо та запишемо слова до словничків.
Тепер перейдемо до в.1 с. 160
Прослухавши, нам потрібно виконати в. 3 с. 162, яку нам потрібно виконати у тоненьких зашитах.
Переходимо на с.163 в.1. Прослухаємо файл, перекладемо слова та внесемо їх до своїх словничків.
Переходимо до в.2 с.163. Прослухаємо файл та виконаємо після цього в.3 на с. 164 у тоненьких зошитах.
Тепер давайте з вами пригадаємо Past Simple.
Після перегляду відео потрібно на платформі GOOGLE CLASSROOM виконати тест (у вас вже є код для входу, на платформі з`явиться нове тестове завдання). Я нагадую, що виконання тестів на платформі є підставою для виставлення оцінок, тому потрібно заходити на платформу під справжнім ім`ям учня (не обов`язково змінювати ім`я аакаунту, це можна зробити безпосередньо у сайті класу).
Успіхів у навчанні!
Доброго дня!
Сьогодні наш з вами другий урок і ми продовжуємо тему Місто.
Для початку, давайте пригадаємо слова, які ми з вами розглядали на попередньому уроці.
прослухайте та повторіть.
Пригадали? Гайда далі!
Відкрийте, будь ласка, свої підручники на с.149 та подивіться на першу вправу. Нам потрібно Прослухати та прочитати.
Тепер перегорнемо сторіночку та подивимося на в.3 с. 150. У цій вправі на потрібно уважно прочитати та прослухати діалог.
Зараз ми перейдемо до наступної вправи. Для виконання в.4 с.151 нам потрібно прослухати попередній текст стільки разів, скільки знадобиться для того, щоб зрозумітитекст та відповісти на завдання у вправі. Я пропоную виконати тест на платформі Google Classroom, до якої ви зможете зайти за кодом, який я передам саме для вашого класу через класного керівника, також ви можете завантажити додаток до телефону Google Classroom. У разі, якщо у вас немає можливості зайти на платформу, можете виконати це завдання у своїх зошитах.
Завдання на с. 152,153 рекомендую виконати усно.
Переходимо на с. 154. Бачимо текст Київ. Давайте разом його прочитаємо та прослухаємо.
Нижче під текстом є питання, на які вам слід відповісти (рекомендовано виконати вправу у тоненьких зошитах).
Раджу всі слова з цього уроку, які були для вас незрозумілими або незнайомими внести досвоїх словничків.
Рекомендовано виконати в.4 с. 151 на платформі Google Classroom або у тоненьких зошитах, та почитати в.3 с.154, також попрацювати з незнайомими словами.
Дякую за увагу!
Доброго дня всім!
Сьогодні ми з вами розглянемо тему "МІСТО".
У кожному великому місті на невечкому містечку зазвичай є будівлі, які носять однакові назви, а саме; магазини, кафе, біблотеки, аптеки, кінотеатри, перукарні та інше.
Давайте, для початку, роздивимося, як такі назви перекладаються англійською.
Все послухали? Поїхали далі)
Давайте подивимося на с. 146 та подивимося на першу вправу. Ми бачимо фрази. давайте детально їх розглянемо. Прослухайте аудіофайл та ознайомтесь з перекладом, повторіть за диктором. (слова рекомендовано внести до словничків)
Go down the street - йти вулицею
Turn left - повернути наліво
Turn right - повернути направо
Cross the street - переходити вулицю
Pass the shop - пройти магазин
Тепер давайте подивимося на другу вправу. Послухайте та прочитайте.
Домашнім завданням до наступного уроку буде прочитати та знайти на картинці в.4 с. 148, вивчити слова в.1 с. 146
Немає коментарів:
Дописати коментар