Завдання цього тижня 12.05-17.05
Виконуємо в тоненьких робочих зошитах і прикріплюємо до завдання Writing на GoogleClassroom
I.
Match the words with their definitions. (Співвіднесіть слово з його визначенням)
1.
Cashier
2.
Fishmonger’s
3.
Travelling
4.
Travel agency
5.
Holidays
6.
Ship
|
a)
A shop that sells fish.
b)
A large mean of transport that carries people by sea.
c)
A company that organizes trips and journeys for people.
d)
A person who takes money in a shop.
e)
A period of time when you are not at work or school.
f)
Going from one place to another.
|
II.
Choose the correct words.(Оберіть правильне слово)
1.
I
must hurry because I can miss/late a
bus.
2.
Next
summer I am going to travel abroad by plane/bike.
3.
Can
you bring another size/sale, please?
4.
Can
I try these/this dress on?
III.
Fill in the sentences.(Оберіть правильний варіант відповіді)
1. I ____
a cup of coffee with milk and some cookies, please.
a) like b) would like
2. How ____ pears do you need for
the cake?
a) many b)
much
3.
He
is young to travel without
parents.
a) enough b) too
4.
____ British Isles are washed by ____
Atlantic Ocean.
a) -,
- b) -, the c) the, - d) the, the
5.
Hoverla
is ____ mountain in Ukraine.
a) high b) higher c) the highest
6.
Planes are
____ means of transport.
a) faster
b) the fastest c) the most fastest
IV.
Answer the questions.(Дайте повну відповідь на запитання)
1.
How
do people travel?
2.
What
places would you like to travel?
Завдання цього тижня! (04.05-08.05)
1. Read the text
The
weather in the south
Spring and
summer are very sunny in the south. The sun shines brightly and it is usually
very hot. The temperature in summer is about thirty-thirty five degrees above
zero and even more in many places. But when the sky becomes cloudy and a strong
wind begins to blow from the sea, it is cool. In
late autumn and in winter the weather is usually rainy. In winter it doesn’t
often snow and the snow doesn’t lie on the ground for a long time.
Grass, trees,
flowers and vegetables grow very well in the south. The swimming season on
The Black Sea coast lasts from the end of May to November.
Task 1. Choose true or false sentences
1. The
temperature in summer is about 40-45 degrees above zero.
2.
In late autumn the weather is usually rainy.
3. There
is little snow in winter.
4. In
late autumn and in winter the weather is usually rainy.
5. Grass,
trees, flowers and vegetables
don’t grow very
well in the south.
6.
The swimming season on
The Black Sea coast lasts from the end of March to December.
Task 2. Choose correct answer
1.
Spring and summer are very ________ in
the south
a) cloudy b) rainy c) sunny
2. The
swimming season on The Black Sea coast lasts from the end of May to ...
a) November b) October c) June
3. The
temperature in summer is about thirty-thirty five degrees above zero.
a) summer b) spring c) autumn
4. Grass, trees, flowers and vegetables grow very well in
the … .
a) south b)west c)east
5. In late
autumn and in winter the weather is usually … . a) snowy b)
rainy c) hot
Виконані у тоненькому зошиті завдання ви прикріплюєте до завдання Reading на платформі Google Classroom.
Бажаю вам терпіння, натхнення та, за традицією, успіхів у навчанні!
Доброго дня!
Сьогодні ми поговоримо про артиклі.
У підручнику відкрийте с. 170. Ми бачимо граматичне правило на означений артикль The. Ми сьогодні обов`язково повернемося до цього, але спочатку давайте пригадаємо, яким ще може бути артикль.
Пропоную вам переглянути відео.
Чудово! А терпер давайте розбиратися, що ж таке означений артикль.
Після пеегляду відео пропоную вам у наших тоненьких зошитах виконати в.1, 2, 3 на с.172-173.
Коли ви виконаєте ці вправи, на платформі GOOGLE CLASSROOM До завдання "с.172-173" додайте фото виконаних завдань.
Успіхів та наснаги!
Доброго дня!
Выдкрийте нашы пыдручники посилання для тих, в кого підручника немає на с. 167 та запишіть нові слова до словничків.
В. 2 с. 167. Нам потрібно прослухати текст та спробуйте відповісти на запитання у вправі.
Усно виконайте в.3 на с. 168.
Давайте виконаємо в. 4 с.169. Нам потрібно прослухати та прочитати діалог.
Після цього пропоную вам виконати творче завдання "The City of My Dream".
Вам потрібно виконати проект на тему "Місто моєї мрії". Ви можете виконати проект в електронному варіанті або на папері. Як і завжди в проекті оцінюється зміст та оформлення. Роботу ви можете вислати мені на вайбер 0666686043.
Чекаю на ваші роботи!!!
Доброго дня!
В.1 с. 157. Прочитайте та прослухайте.
С. 160 в. 1. Прочитайте та визначтеся, які визначні пам`ятки пов`язані з цими країнами.
Прослухайте та прочитайте текст в. 2b с. 161
Прочитаймо в. 3 с.163.
Тепер пропоную вам кионати тест на платформі Google Classroom.
Успіхів у навчанні!!!
Доброго дня!!!
Сьогодні ми з вами завершуємо нашу роботу над темою Travelling.
Для початку пропоную вам відкрити свої підручники (у кого немає підручника можуть скористатись цим посиланням) на с.153 і подивитися на в.1. Нам потрібно прослухати та прочитати файл.
Перед тим як прочитати та прослухати вдруге, ми з вами прослухаємо, перекладемо та внесемо до своїх словничків слова зі с. 154
Після прослуховування слів пропоную вам прослухати першу вправу вдруге та виконати в.3 с.154 письмово у своїх тоненьких зашитах.(плюси/мінуси)
Зараз пропоную вам пригадати утворення Past Simple
Після перегляду відео потрібно на платформі GOOGLE CLASSROOM виконати тест (у вас вже є код для входу, на платформі з`явиться нове тестове завдання). Я нагадую, що виконання тестів на платформі є підставою для виставлення оцінок, тому потрібно заходити на платформу під справжнім ім`ям учня (не обов`язково змінювати ім`я аакаунту, це можна зробити безпосередньо у сайті класу).
Чекаю на ваші успішні результати!
Доброго дня!
Сьогодні ми з вами продожимо розглядати тему "Подорожі"
Давайте відкриємо підручники на с. 148 а прочитаємо слова. Слова бажано записати до словника.
Ці слова потрібно вивчити.
Перейдемо до вправи 1 В).
Зараз вам потрібно дуже уважно прослухати текст та виконати завдання, яке знаходитеметься на платформі Google Classroom (ви можете зайти на цей сайт або завантажити додаток до вашого смартфону з такою ж назвою, код класу я передам для вас через класного керівника)
Усно дайте відповіді на питання у в. 2 с.148.
Прочитайте віконце Do You Know на с.149
Відкрийте підручники на с.150. Давайте прослухаємо віршик, який за бажанням ви можете вивчити напам`ять.
Рекомендую письмово виконати вправи на с.151,152 у тоненьких зошитах.(три вправи за вибором)
Підводячи підсумки, рекомендую вам вивчити та записати до словничків слова зі с.148, виконати тест на платформі Google Classroom, почтитати, а за бажанням вивчити віш на с. 150, та виконати три вправи письмово у тоненьких зошитах за с.151,152(для виконання вправ рекомендую ознайомитися з посиланням)
Дякую за увагу!
Урок на тему "TRAVELLING" (ПОДОРОЖ)
На попередніх уроках ми з вами говорили про назви транспорту англійською мовою, уточнювали тонкощі їх застосування.
Сьогодні давайте повторимо назви трансорту. Повторюйте за диктором та перевірте, чи є у ваших словничках слова, які ви погано пам'ятаєте. Поїхали!
Чудово!
Тепер давайте відкриємо підручники на с.144. Ми бачимо текст. Прочитайте його будь ласка.
Після цього спробуйте відповісти на питання с.145 в.2.
Далі подивіться на с. 145, на Vocabulary Box. Прослухайте та прочитайте. Запишіть слова у словнички.
Advantage - перевага
Airhostess - стюардеса
Cart - візок
Check-in desk - стіл реєстрації
Disadvantage - недолік
Suitcase - валіза
Arrange - влаштувати
Arrive - прибувати
Book a ticket - забронювати квиток
Get on a trip - відправитися в подорож
На с.146 в.4 виконайте, як показано у прикладі. Прочитайте в.5 та письмово у тоненьких зошитах рекомендую вам виконати в.6 (тест), також бажано вивчити слова.
Немає коментарів:
Дописати коментар